نقدوبررسی خصوصیات گوشی موبایل هواوی آنر 4C

درباره گوشی موبایل آنر 4 سی

نگاهی به گوشی هواوی Honor 4C



گوشی موبایل Huawei که در این مقاله می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، Honor 4C نام دارد.همانطور که از نام آن پیداست در لیست خانواده آنر قرار می گیرد. نه می توان به آن لقب میان رده را داد و نه گوشی خیلی قدرتمندی است، به ویژگی های آن در ادامه که توجه کنید پی این صحبت خواهید برد. زیرا مثلا در بخش دوربین هواوی به خوبی عمل کرده است ولی در مورد جنس بدنه شاید هواوی کم کاری کرده باشد.

در مجموع گوشی نسبتا خوب و با کاربری بالایی است.

این گوشی  8.8 میلی‌متر ضخامت و 162 گرم وزن دارد. در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی معرفی‌شده است. با اینکه بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است اما در ظاهر بی کیفیت و رده پایین به نظر نمی رسد. قاب پشت گوشی باز می شود که می توان به سیم کارت و کارت حافظه دسترسی داشت اما باتری آن قابل جداشدن نیست. نمای honor با فونت و رنگ متفاوت در پشت گوشی به زیبایی خودنمایی می کند.

سایز دقیق آن 71.9*143.3 میلی متر است به یک نمایشگر 5 اینچی با تکنولوژی IPS مجهز شده که تراکم پیکسلی آن 720 × 1280 و درواقع در حد اچ دی است. و این یکی از همان بخش های رده بالایی این گوشی هواوی محسوب می شود.

بخش اصلی آنر 4 سی هواوی را،از پردازنده Hisilicon Kirin 620 هشت هسته ای 64 بیتی با 1.2 گیگاهرتز سرعت پردازشی و کارت گرافیک Mali-450 MP4 تشکیل شده است.

رم دو گیگابایتی و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که قابل افزاش تا 32 گیگابایت توسط کارت حافظه‌ی microSD است.

بر خلاف دیگر گوشی های موبایل دو سیم کارته که هر دواز شبکه 3 جی پشتیبانی نمی کنند، این مسئله به عنوان یکی از مزایا برای این گوشی در نظر گرفته می شود وهر دو سیم‌کارت آن از شبکه‌ی3G ساپورت می‌کنند.

دوربین ۱۳ مگاپیکسل به همراه فلش LED و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز دیگر بخش های تشکیل دهنده سخت افزار آن خواهد بود. یک حسگر 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. فوکوس لمسی، تشخیص چهره، ثبت موقعیت زمانی و مکانی، پانوراما و HDR از قابلیت های دوربین گوشی Honor 4C است.

یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیتی برابر 2550 میلی‌آمپرساعت که می تواند تا 80 ساعت در حالت استند بای دوام بیاورد.

استفاده از سیستم عامل اندروید 4.4 با رابط کاربری Emotion UI 3.0 از ویژگی های نرم افزاری این گوشی هوآوی است.

دو سیم کارته بودن، دوربین 13 مگاپیکسلی، تراشه 64 بیتی هشت هسته ای در کنار خصوصیات دیگر می تواند دید ما را در مورد این گوشی تغییر دهد و بتواند به عنوان گزینه ای در کنار دیگر گوشی ها برای خرید قرار بگیرد.



مرجع : huawei Honor 4C