نمایی نزدیک از گوشی هواوی Honor 3C

ویژگی های گوشی Huawei Honor 3C


درباره ی ساختار گوشی هواوی



 گوشی میان رده ی هواوی که بسیار محبوب مورد واقع شد گوشی هواوی honor 3C است این گوشی به لحاظ قیمت بسیار مناسبی که دارد  و همچنین سخت افزار قدرتمند مورد توجه  خیلی از افراد قرار گرفته است.

ابعاد دقیق آن 139.5 میلی‌متر طول، 71.4 میلی‌متر عرض و 9.2 میلی‌متر ضخامت است. همچنین این گوشی 140 گرم وزن دارد که سبب شده تا ابعاد و وزن این محصول مناسب و متعادل باشد. مانند مدل های دیگر از سری آنر لوگوی Honor  در پشت گوشی حک شده است.

با توجه به انحنای کمی که در قاب پشتی آن وجود دارد، کارکردن و جای گیری آن در دست به خوبی انجام می پذیرد. جنس این قاب کاملا پلاستیکی و صیقلی است.

پورت microUSB نسخه 2 گوشی Honor 3c بر لبه‌ی پایینی و جک استاندارد 3.5 میلی متری هدفون بر لبه‌ی بالایی قرار گرفته است.

کیفیت صفحه نمایش، پردازنده و هسته پردازشی همیشگی در کنار هم مجموعه ای بسیار قوی و کاربردی را تشکیل داده اند.

گوشی هواوی honor 3c

صفحه نمایش لمسی IPS LCD با سایز 5 اینچ با کیفیت HD، تراکم پیکسلی برابر با 294ppi دارد. رزولوشن گزارش شده ی آن 720x1280 پیکسل است.

هواوی از دوربینی با کیفیت 8 مگاپیکسل به همراه فلش LED و یک دوربین سلفی و یا همان وب کم با گیفیت 5 مگاپیکسل در این گوشی هواوی استفاده کرده است.

استفاده از دوربین های 8 و 5مگاپیکسلی در این گوشی یکی از نقاط قوت و مزایای آن محسوب می شود.

از قابلیت های دوربین می توان به فوکوس لمسی، تشخیص چهره و ثبت موقعیت زمانی و مکانی و امکان فیلمبرداری FHD با سرعت 30 فریم بر ثانیهاشاره کرد.

 

همچنین این گوشی به یک بلندگو با امکان پخش صدای بلند و دارای قابلیت حذف نویزتوسط میکروفون مکالمه گوشی مجهز شده است.

گوشی هواوی Honor 3C مجهز به یک پردازنده‌ی 4 هسته ای با سرعت پردازشی 1.3 گیگاهرتز است. همچنین دو گیگابایت حافظه‌ی رم روی تراشه ای ازنوع مدیاتک نسخه‌ی MT6582 قرار گرفته است. واحد گرافیکی آن‌ نیز Mali-400MP2 است.

همچنین برای افزایش حافظه‌ی این گوشی، می‌توانید از کارت حافظه‌ی جانبی microSD استفاده نمایید که این دستگاه تا نهایت 32 گیگابایت می‌تواند از این نوع کارت حافظه پشتیبانی کند.

گوشی هواوی honor 3c


در آخر یک باتری لیتیم پلیمری و با ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعت برای این گوشی موبایل در نظر گرفته شده است. در حالت عادی تا 2 روز قابلیت شارژ دهی دارد و شارژ مجدد آن تا سه ساعت زمان می برد

هواوی Honor 3C دارای سیستم عامل اندروید نسخه‌ی 4.2.2 و رابط کاربری 2.0 Emotion UI است.

این گوشی  به طور همزمان از دوسیم کارت پشتیبانی می کند و تنها سیم کارت اول امکان 3G دارد.در این گوشی WiFi از DLNA و Hotspot پشتیبانی می کند.از ارتباطات دیگر این دستگاه می توان به GPS اشاره کرد.این گوشی از بلوتوث نسخه 4، قابلیت کاربردی DLNA و سیستم GPS نیز بهره می‌برد.

از امکانات نرم افزاری آن می توان به دو مورد بسیار کاربردی زیر اشاره کرد؛

حالت one-hand UI که هوآوی با فعال کردن این قابلیت، کنترل این دستگاه را برای شما آسانتر می‌کند.

حالت Gloves Mode این حالت جهت استفاده از صفحه نمایش گوشی در هنگامی که دستکش به دست دارید، کاربرد دارد.

با حالت Double touch شما می‌توانید با فعال کردن این قابلیت در هنگامی که گوشی در حالت استند بای قرار دارد، با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش آن را روشن کنید

 


منبع : خرید گوشی هواوی honor 3C

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.