نقد و بررسی موبایل هواوی Honor 7

نگاهی به گوشی موبایل Huawei Honor 7

بررسی ویژگی های گوشی هواوی آنر 7


موبایل هواوی آنر 7 نمای زیبا و کاملی از ساخته ی کمپانی هواوی است.

با نگاهی دقیق تر به پشت گوشی متوجه دوربین و در پایین این لنز حسگر اثر انگشت را میتوان به وضوح یافت. این حسگرسرعت و دقت بالایی در شناسایی و تشخیص اثرانگشت شما دارد. همچنین این حسگر می‌تواند تا 5 انگشت را شناسایی کند.

قاب فلزی و لبه های باریک و با انحنا آن رابه گوشی خوش دستی تبدیل کرده است. در پشت گوشی آرم Honor با برش فلزی حک شده است که نمای زیبایی را ایجاد کرده است.

گوشی هواوی honor 7

طراحی بسیار زیبا وبا ظرافت تمام انجام شده است. و این تعریف واقعا درخور و شایسته این گوشی موبایل هواوی است.

هواوی از یک دکمه به نام SmartKey و یا همان دکمه هوشمند در این گوشی استفاده کرده است که می تواد عملکردهای مختلفی را انجام دهد مانند ثبت تصویر، ضبط صدا و یا گرفتن اسکرین شات.

این گوشی موبایل دو سیم کارته است اما استفاده همزمان از سیمکارت دوم و کارت حافظه جانبی امکان پذیر نیست یعنی در واقع جای سیمکارت دوم، همان microSD است.

چیپست و پردازنده ی به کار رفته در آن به ترتیب HiSilicon Kirin 935 و Quad-core 2.2 GHz Cortex-A53 & quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 است و همچنین در سه نسخه 16،64 و 32 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت رم عرضه شده است البته از 16 و 64 گیگابایتی به عنوان دو نسخه اصلی نام برده شده است.

البته فراموش نشود که این مقدار حافظه را می توان تا 128 گیگابایت توسط microSD افزایش داد.

با این مشخصات و مجموعه اصلی که 8 هسته پردازشی به همراه 3 گیگابایت رم می توان کارکردی به مراتب سریع و بدون هیچ گونه لگ را برای شما فراهم کند.

گوشی هواوی honor 7

وجود باتری لیتیوم پلیمری با 3100 میلی آمپر ظرفیت می تواند تا 2 روز برای شما گوشی را روشن نگه دارد.

دوربین 20 مگپیکسلی با دو فلشLED دو رنگ تصاویری به مراتب طبیعی تر و با کیفیت را ارائه خواهد کرد. نوبت به دوربین وب کم و یا همان سلفی مشهور می رسد که کیفیت برابر با 8 مگاپیکسل را دارد. تمام این موارد شاید برای گوشی huawei که در نمونه 32 گیگابایتی قیمت کمتر از یک میلیون و نیم دارد تعجب آور باشد.

ابعاد و سایز دقیق این گوشی را نباید از قلم انداخت که به طور قطع جزو موارد اولیه و اصلی به شما میرود، 71.9 × 143.2 میلیمتر و به ضخامت 8.5 میلیمتر و همچنین صفحه نمایش IPS Neo LCD  به اندازه 5.2 اینچ جزو خصوصیات ظاهری این دستگاه هستند.

با استفاده از فن‌آوری IPS-NEO  از هر زاویه‌ای، دقیقا رنگ‌ها همان‌هایی هستند که با نگاه مستقیم می‌بینید.

 

منبع : Huawei Honor 7