مشخصات گوشی هواوی Huawei Y635

ویژگی های گوشی رده پایین هواوی Y635

ویژگی های گوشی Huawei Y635


 وقتی با گوشی میان رده ای روبرو هستیم، اینکه این موبایل امکانات خاصی داشته باشند بسیار چشمگیر به نظر می رسد. یکی از این گوشی ها با کارکردها و ویژگی های مناسب هواوی Y635 با صفحه نمایش 5 اینچی است.

این نمایشگر از نوع TFT و تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر اینچ بر خوردار است. توقع رزولوشن بالا با کیفیت تصویر فوق العاده را از این گوشی نداشته باشید. اما برای بازی یا مطالعه آنچنان بد به نظر نمی رسد.

وزن آن 180 گرم و به ابعاد 10.2 * 72.8 * 143.9 میلی متر است.

یکی از ویژگی های مهم دو سیم کارت بودن این گوشی هواوی با پشتیبانی از شبکه اینترنتی پر سرعت 4 جی است. بلوتوث، Wi-Fi و رادیو از دیگر فناوری‌های ارتباطی در این گوشی هستند.

پردازنده اصلی از چهار هسته با سرعت 1.2 گیگاهرتز به نام  Cortex-A53 به همراه چیپست ساخته کوالکام Snapdragon 410 MSM8916 است. این پردازنده 32 بیتی با پردازنده گرافیکی Adreno 306 مجموعه اصلی را تشکیل می دهد.

میزان حافظه داخلی این دستگاه 4 گیگابایت با 1 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است اگرچه این میزان حافظه برای یک گوشی موبایل کم به نظر می رسد اما با وجود پشتیبانی از حافظه جانبی تا 32 گیگابایت کمی از این نگرنی کاسته خواهد شد.

از دیگر مشخصات این گوشی موبایل می توان به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و وب کم 2 مگاپیکسل اشاره کرد. دوربین اصلی به همراه فلش LED است.

باتری لیتیومی موجود در آن با ظرفیت 2000 میلی آمپر است که 160 ساعت در حالت آماده به کار و روشن و یا 15 ساعت مکالمه می تواند باشد.

تا این گوشی Y635 شارژ مصرفی خود را مدت خیلی زیادی در خود ذخیره کند و به کاربران خود این اطمینان را بدهد که از خالی شدن باتری و یا به شارژ زدن زود به زود آن جلوگیری کند.
رابط کاربری این گوشی بسیار ساده است و  سیستم عامل آن اندروید 4.4 KitKat است.

 

 

منبع : بهترین قیمت گوشی هواوی Y635

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.